OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL


Her finder du svarene på de spørgsmål som oftest bliver stillet. Du er selvfølgelig mere end velkommen til at kontakte os på 96 69 90 91 eller skrive en mail til os på info(@)grillfaetter.dk


Selskabsmenuer


Hvor leverer Grillfætter Catering mad? 
Vi leverer selskabsmad til hele landet. Størstedelen af vores bestillinger kommer fra kunder i Salling, Mors og Thy, men du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker levering andre steder. 

Hvor lang tid i forvejen skal jeg bestille maden? 
Hos os kan du bestille indtil 7 dage før arrangementet. Kontakt os gerne hvis du har behov for at bestille med kortere varsel. 

Kan jeg ændre i antallet af kuverter, jeg har bestilt? 
Ja, du kan ændre antallet indtil 14 dage før levering. 

Hvad er minimum af kuverter, jeg kan bestille? 
Det er lidt forskelligt alt efter, hvad du bestiller, men oftest er vores minimum på 10 kuverter ved stegeborde og 40 kuverter ved helstegt pattegris.

Hvad gør jeg, hvis jeg får gæster der har særlige ønsker, allergier eller religiøse overbevisninger?
Du skal blot oplyse os om de behov du måtte have, så tager vi hensyn til det.

Hvad koster det at få leveret? 
Det koster 350 kr. inkl. moms at få leveret maden i Salling og på Mors og det samme at få afhentet det tomme service efterfølgende. Du har også mulighed for selv at hente og bringe din mad eller at få den bragt og selv levere fade og kasser tilbage. Skal du have leveret mad udenfor Salling og Mors, så ring og aftal en pris.

Hvor meget skal jeg selv gøre ved et arrangement eller en fest? 
Når du bestiller buffeter kommer maden klar til at stille frem. Hvis du vælger vores menuer anbefaler vi at du bestiller en kok, der kommer med og anretter maden for dig. Vores selskabskokke har forberedt menuerne ud fra nogle tanker om hvordan det skal se ud ved servering. Vi vil naturligvis gerne give jer den bedste oplevelse af vores mad, og det kan vores kokke sikre, når de anretter og serverer maden. 

Kan jeg bestille tjenere eller køkkenhjælp til sit arrangement? 
Ja, kontakt os gerne, så hjælper vi dig. 

Hvordan bliver maden anrettet? 
Det afhænger af, hvad du bestiller. Bestiller du buffet, kommer maden varm og anrettet på fade. Bestiller du en menu, skal du i større grad selv opvarme og anrette alt efter hvad menuen består af. Derfor anbefaler vi også ofte, at du bestiller en kok til at stå for anretningen.

Hvad gør jeg med kasser og fade efter arrangementet?
Venligst rengør alle fade og service, så de er fri for madrester. Placer dem i de kasser det er leveret i og aflever det hos os. 

Kan jeg lave om i menuerne? 
Vi har altid mulighed for at ændre menuen efter dine ønsker du skal blot kontakte os vedr. dette. 

Hvordan betaler jeg? 
Vi sender en faktura før dit selskab som du kan betale via netbank før selskabet eller via mobilepay/kontant på dagen.

Hvad sker der, hvis jeg aflyser mit arrangement? 
Hvis du aflyser mere end 3 ugerfør dit arrangement, får du refunderet det fulde beløb. Aflyser du 3 dage før, skal du betale 50 % af beløbet, da vi på dette tidspunkt har købt råvarer til din bestilling. Aflyser du 2 dage før skal du betale 100% af beløbet.