Selskabsbetingelser:



Priserne er baseret på minimum 20 kuverter.

Vi har heldigvis som regel rigtig travlt. Vi vil rigtig gerne aftale med jer senest 30 dage før arrangementet, så aftal en tid med os og så kan vi stille og roligt sammen aftale, hvordan jeres fest bliver lige som i ønsker.


Børn under 12 år afregnes med 1/2 pris,  Børn mellem 0 og 3 år er gratis.

Disse tilbud gælder dog kun hvor antallet af børn oplyses ved bestilling.


Alle priser er inklusiv lokaleleje, betjening, festlig pyntning af borde med sølvtøj, levende lys og blomster. Såfremt De ønsker specielle farver på blomster, beregnes et tillæg på kr. 12,00 pr. gæst.


Ønsker De en beskrivelse af Deres festmenu på et menukort ved hver kuvert, laver vi gerne dette. Prisen er 450,00 kr. uanset antal.


Vi laver også gerne en bordplan i A3 format pris 450,00 kr.


Ønsker De hjælp til at finde: musik – fotograf – limousine –hestevogn o. lign. har vi telefonnumre på det meste.  

Et festarrangement der slutter efter kaffen, er beregnet til 5 timer.
Et festarrangement der slutter med natmad, er beregnet til 8 timer.
Alle arrangementer kan dog forlænges efter ønsker.


De er velkommen til selv at tage småkager, chokolader eller chips med, så skal vi nok arrangere det pænt i fade og skåle. Kun ved medbragt kransekage/bryllupskage eller anden kage tager vi et tillæg .


Selskabet afregnes pr faktura efter festen, betalingsfristen er netto kontant. 


Vi glæder os til at byde Dem velkommen.


Med venlig hilsen
Grillfætter Catering og Durup Hallens selskabslokaler


Forbehold for prisændringer/fejl.