Minimumsantal Kuverter:

  • Priserne er baseret på minimum 20 kuverter.


Booking og Planlægning:

  • Vi anbefaler at aftale arrangementet senest 30 dage før den ønskede dato. Kontakt os for at arrangere en mødeaftale, hvor vi sammen kan planlægge og skræddersy jeres fest, så den bliver præcis som I ønsker det.


Børnepriser:

  • Børn under 12 år afregnes med halv pris.
  • Børn mellem 0 og 3 år deltager gratis.
  • Bemærk, at disse tilbud kun gælder, når antallet af børn oplyses ved bestilling.


Inkluderet i prisen:

  • Alle priser inkluderer lokaleleje, betjening samt festlig pyntning af borde med sølvtøj, levende lys og blomster. Ønsker I specifikke farver på blomsterne, kan der påregnes et tillæg på 12,00 kr. pr. gæst.


Ekstratilbud:

  • Ønsker I en beskrivelse af festmenuen på et menukort ved hver kuvert, tilbyder vi dette til en pris af 450,00 kr. uanset antal kuverter.
  • Vi tilbyder også at udarbejde en bordplan i A3-format til en pris af 450,00 kr.
  • Har I brug for hjælp til at finde musik, fotograf, limousine, hestevogn eller lignende, kan vi hjælpe med telefonnumre til relevante leverandører.


Varighed af arrangementet:

  • Et festarrangement, der slutter efter kaffen, er beregnet til 5 timer.
  • Et festarrangement, der slutter med natmad, er beregnet til 8 timer.
  • Alle arrangementer kan forlænges efter jeres ønsker.


Egne forsyninger:

  • I er velkomne til selv at medbringe småkager, chokolader eller chips, og vi vil sørge for at præsentere det pænt i fade og skåle. Dog tager vi et tillæg, hvis I medbringer kransekage, bryllupskage eller anden kage.


Betalingsbetingelser:

  • Selskabet afregnes pr. faktura efter festen, og betalingsfristen er netto kontant.


Velkomst:

  • Vi glæder os til at byde jer velkommen og være en del af jeres fest.


Med venlig hilsen,Grillfætter Catering og Durup Hallens selskabslokaler


  • Der tages forbehold for prisændringer og eventuelle fejl.